pirmdiena, 2014. gada 3. marts

Tervetuloa Mekrijärven!

Heeey! :))
Šodien tāds tizls bloga rakstiņš bez bildēm, jo gribas kaut ko uzdrukāt par praksi, bet fočuka vadu es līdzi nepaņēmu ar domu `gan jau nevajadzēs`. Jebkurā gadījumā - par visu to, ko šeit darām, sīkumos nerakstīšu, to visu iemetīšu te ceturtdien vakarā vai piektdien, kad būšu mājās un dabūšu arī bildes. Īsumā - šodien bija putnu un mugurkaulnieku lekcija, kuras laikā mēs meklējām uz zem kokiem neesošā sniega dzīvnieku pēdas (atradām gan pēdiņas zaķim, lūsītim ar bēbīti, mazam alnim (protams, ka mana reakcija bija - he needs a hug!) un suņiem) un ķērām putnus tīklos. Līdz ar to man ir zīlīšu saknābāti pirksti un es glaudīju dzeni (viņam ir foršs knābis). Un pasniedzējs no maniem prakšu/dzīves stāstiem dikti daudz ko uzzināja pats - kā mēs ķērām griezi ar balsi (likās, ka viņš pirmo reizi kaut ko tādu dzird), kā ķērām sikspārņus, par to, cik Papē ir foršs putnu murds un migrāciju ceļš, kā mēs praksē vērtējām mežaudzes vainaga atvērumu pa diagonālēm, un jā - kāpēc latviešiem patīk somu vārds `maukas`. Jo kāpēc gan nepadalīties ar pasniedzēju ar informāciju. Viņš man savukārt pateica, ka igauniski `pulmad` nozīmē `kāzas`, bet somiski `pulmat` - `problēmas`. `You know, it's kinda the same thing!` :D Un jā - praksē ir galvenokārt meitenes, bet manā grupā visi dalībnieki, izņemot mani, ir puiši. Un man vēl kāds teiks, lai uz saunu ņemu līdzi savas draudzenes. Būtu es vispār ar kādu meiču te draudzējusies, būtu labi :D
Par to, ko aprakstīšu sīkumos, jo bilžu man tāpat nav - ĒDIENS! Par dienu praksē te ir jāmaksā kaut kādi 16-17 eiro (rītdien samaksāšu, tad uzrakstīšu precīzāk), kas sevī iekļauj istabiņu, gultasveļu, dvieli, saunu katru vakaru un ēdienu 3x dienā. Dzīvoklītī (vismaz mums) ir 4 istabas, kur katrā ir 2 gultas (es dzīvoju ar vienu vāciešu vai austriešu meiču, kuru pat īsti nezinu, kā sauc :D), ir kopīgā telpa ar dīvānu, galdu, plīti, ledusskapi, visādiem virtuves piederumiem/iekārtām, pat mikrene un galda piederumi ir (bildes būs). Un ēdiens - tas ir atsevišķs stāsts. Brokastīs šodien bija auzu putra ar 2 veidu ievārījumiem (zemeņu, aveņu), vārītas olas, kellogi, visādi rieksti (pat sāļie riekstiņi), žāvēti augļi un kaut kādi mistiski saldie maisījumi, piens, visādas sulas, jogurts, visādu veidu maize, 2 veidu sieri, desa, bekons, dārzeņi, kafija, tēja vai kakao, saldais krējums klāt un tādā garā. Pusdienās - kaut kādi no zivīm gatavoti brīnumi ar krējumā (nu vai nezinu, kas tas bija) ceptiem kartupeļu salmiņiem, sautētiem burkāniem, puķu kāpostiem un brokoļiem, mērcīti, 3 veidu salāti, svaigu augļu maisījums ar karameļu mērcīti, atkal jau visādi dzērieni un joprojām tie paši žāvētie augļi, rieksti, kellogi un maize, ja nu gribas. Un vakariņās - maltās gaļas zupa (kurā ir tik daudz biezumu un gaļas, ka var piekraut bezmaz vai kā otro) un visas standarta uzkodas (augļi/rieksti, maize, kellogi utt), kas tur stāv visu dienu, tikai, atšķirībā no pusdienām - bez siltajiem dzērieniem. Radās ideja, ka varbūt par kafiju jāmaksā, bet, kamēr neviens neko nav paprasījis - who cares?! :D Ā, un jā - ēdnīca atrodas ezera krastā un skats pa logu ir tikpat foršs, cik iespēja pierīties kā cūkai 3x dienā. Un man garšo ēst.
Un domāju, ka praksē turpmāk iztikšu bez bloga, lai būtu vairāk, ko rakstīt, atbraucot mājās. Ar pasniedzējiem šovakar aizlaidām pēc aliņiem uz Ilomantsi, laikam jāiet parunāties ar kursabiedriem, jo es finally iesniedzu bioētikas mājas darbu :D
P.S. Lai nav galīgi pliks teksts, nobeigumā bildītes no kalna dienas svētdien (būs atsevišķs ieraksts par to, kas ir kalna diena un kas ir SitSit party). Pasmejaties no sirds! :D
Have fun and take care! ^^

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru