svētdiena, 2014. gada 2. februāris

Sonata Arctica & random stuff ^^

Heeeey! :))
Baigi sen neesmu te neko rakstījusi, bet mazliet sakrājusies visāda info :) Nebūs pēc kārtas, bet kaut kā tā, kas man liekas svarīgākais.
Selfijs pēc koncerta :D
Pirmkārt jau, vakardien pabiju uz vienas fantastiskas grupas koncertu, ko jau sen gribēju, bet, protams, Latvijā nemaz varēju negaidīt - Sonata Arctica! ^^ Es nevarētu teikt, ka man viņi ir mīļākā grupa ever, ka esmu pilnīgā sajūsmā par power metālu un tādā garā... Bet lieta, kāpēc man viņi ļotiļoti patīk, ir tie superīgākie, melodiskie ģitāras solo, kas ir katrā dziesmā - tā māk tikai viņi. Un bāc, koncertā tas viss skanēja vienkārši perfekti! Reizēm liekas, ka dzīvajā ir sliktāka kvalitāte un tādā garā, bet viņi bija tie, kuri man dzīvajā patika daudz, daudz labāk nekā ierakstos, un nevis tikai idejas pēc, bet tiešām skanējuma dēļ ^^ Patika, ka nospēlēja visas manas mīļākās dziesmas - Black Sheep, Full Moon, Kingdom for a Heart, Replica, Paid in Full, I Have a Right un, protams, Tallulah ^^ Setlists te. Puiši, jūs esat awesome!
Sonata Arctica ^^
Koncerts notika vietā, kas saucas Kerubi, principā tas skaitās restorāns, bet vispār visi foršākie Joensuu koncerti notiek tieši šeit. Un jūlijā te parasti notiek Ilosaari Rock festivāls. Tas `restorāns`, nu vismaz telpa, kur ir skatuve, izskatās konkrēti pēc Melnās Piektdienas. Tikpat forši var pielīst tuvu klāt skatuvei un iedot ķepu grupas dalībniekiem (es gan netiku pie skatuves, jo jau deviņos, kad sāka laist iekšā, bija normāla rinda no kādiem 50 cilvēkiem ārā). Ā, un ir diezgan awesome (un tā tīri `somiski`) braukt sniega vētrā un tumsā ar riteni, kad sniegs ir līdz potītēm, uz metāla koncertu. Kādi 5 cilvēki no tiem visiem bija ar velo. Un braukt atpakaļ pēc 12 naktī caur mežu, pilnīgā klusumā (tiešām, fascinējošs klusums) un dziedāt `Tumša nakte, zaļa zāle` ir vēl fantastiskāk. Grūti paskaidrot, bet, ja tikpat ļoti kā es mīli brīvību, noteikti sapratīsi. Vienīgi bija mazliet bail par tiem lūšiem, kas it kā klīstot pa pilsētas mežiem, bet tas tā.
Random bilde kaut kad pa ceļam uz uni
Vēl kaut kas nedaudz no piedzīvojumiem. Piektdien pēc lekcijām bijām sarunājuši ar Matīsu un vēl ar bariņu cilvēku iet slidināties no kalna ar `ābolīšiem` tā kā sīkie :D Beigās tie visi cilvēki atteicās, nu neko, aizgājām divatā. Bija tik ļoti forši! Pirmkārt, tik ļoti sen neesmu slidinājusies no kalna. Otrkārt, tā vieta pie baznīcas bija perfekta! Tālumā ideāls saulriets, tepat blakus - baznīca (būs bildes uz vasaras pusi, kad klīdīšu ar velo pa pilsētu un kad būs gaišs). Un jā - mēs redzējām zaķīti! Nenofočēju, bet viņš bija tik ļoti mīļš :)) Un pēc kalna izbraukājām mazliet pilsētas otru krastu, kur vēl nekad nebiju bijusi. Vēl viena baznīca kalnā, kaut kāda mistiska būve dzīvojamo māju rajonā un tādā garā. Bija labi :)
Un par mācībām mazliet (nu, jo es taču galu galā it kā atbraucu te mācīties). Šonedēļ man bija pirmais eksāmens. Sistēma te ir tāda - jādabū vismaz puse punktu no iespējamajiem, lai skaitās, ka noliec (tā kā mums 4), ja puse punktu ir, tad sāk dalīt pa atzīmēm no 1 līdz 5. Nu jā, priekšmetā Forest Resource Assessment, Management and Planning man ir 1 :D Bet nu, piekāst to visu, jo es neesmu mežinieks vai vismaz geogrāfs, lai sajēgtu kaut ko no tālizpētes, forest inventories (nav ne jausmas, kā tas ir latviski), visādām Erdas Imagine un tamlīdzīgām programmām un tādā garā. Savus 13 punktus no 24 dabūju un būs labi :D Sevis mierināšanai - 9 cilvēki no 31 izkrita, vēl 7 (ieskaitot mani) ir 1. Tā kā atzīmes nekonvertē un nav nekādas jēgas cepties, izdomāju, ka beidzot jāpataupa savi nervi un jāatpūšas.
Un visbeidzot - man ir fantastiski draugi ^^ Pagājušajā nedēļā pie manis bija atbraucis Jānis, kas piegādāja kaudzi paikas no maniem vecākiem un superīgu dāvaniņu no manām meitenēm ar Agni :)) Es gan aizsūtīju sms, bet vēlreiz - ļotiļotiļoti mīļš paldies par lācīšiem, cimdiņiem un filmiņu ^^
Dāvaniņa no LV ^^
Īpaši daudz nekādu citu bilžu nav, ar Jāni neko īsti nefočējām. Kaut kad vēlāk, ja bildes būs, salikšu blogā. Kaut gan tagad tik daudz visādu studiju kursu, ka apkārt īpaši nevazāšos.
Have fun and take care! ^^

2 komentāri:

  1. А конфеты-то знакомые :) Папа как раз недавно привёз нам таких же мишек :) А по-латвийски они как называются?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. По-нашему они называются "Lācītis Ķepainītis", такое же название как по-русски (правда, в слове "ķepainītis" нет намёка на то, что лапы у мишки косые, просто от слова "ķepa" - "лапа") :))

      Dzēst