svētdiena, 2014. gada 12. janvāris

Bildes.

Heeey! :))
Tā kā man šodien tiešām ir slinkums (un īsti arī nav, ko rakstīt), izdomāju ielikt dažas bildītes te. Vakardien braucu uz centru, lai satiktos ar savu īsto mentori Katju (nevis Chloe, kas mani `adoptēja`). Un beidzot, pirmo reizi, kopš atbraucu uz šejieni, dabūju apskatīt saulīti, tik jauki :))
Tāda mums te ziema ir ^___^
Putniņi uz mazas mājiņas jumta Joensuun tori laukumā.
Ar mentorīti, by the way, tikties īpašas jēgas nebija, jo es jau to visu, ko viņa stāstīja tikko atbraukušajām ķīniešu meitenēm, biju izdarījusi (un pat pati varēju kaut ko pastāstīt :D). Vienīgi padzēru baigi garšīgo Cafe Latte (pa 5.20€, bet tiešām miiiiilzīga krūze! ^^).
Joensuun tori un Carelicum (kultūras, muzeju un tūristu centrs).
Vienu no Joensuu simboliem - lūsi - es jau rādīju iepriekšējā rakstiņā. Te būs bilde ar otro - vilku Susi kosiomatkalla (vilks, kas piedāvā vietu) Joensuun tori laukumā. Nebija iespējas nofočēt pirms tam :) Un otrajā bildē - zivtiņa, kas novietota uz līdzīga soliņa netālu no vilka.
Nevaru vien sagaidīt, kad paliks siltāks un būs daudz mazāk mācību (aprīlī un maijā), tad varēšu braukāties pa pilsētu un fočēt visādas foršas vietas te :)) Ā, jā, ko es vēl, man liekas, nepastāstīju - 21.janvārī mums Somijas mežu aizsardzības kursa ietvaros būs ekskursija uz visu dienu mežā. Taisīsim pikniku un cepsim desiņas, yaaay ^___^ (jā, janvārī, sniegā, aukstumā un tā tālāk. un man prieks par to, jā).
Šodien, starp citu, aprit nedēļa, kopš esmu pārvākusies uz Joensuu. Prieks par sniegu, superīgiem pasniedzējiem un studiju kursiem, ko varēšu pamācīties. Ne-prieks par dzīvokļa biedrenēm (labāk būtu, ja viņas pašas būtu no Erasmus, nevis leave-me-alone) un joprojām par to, ka grūti aizmigt, ja nav, kas mani samīļo.
Have fun and take care! :))

4 komentāri: