otrdiena, 2014. gada 7. janvāris

Joensuu. Day 2.

Heey! :)
It kā solījos vakardien uzrakstīt, īstenībā garastāvoklis īpaši nav, bet nu labi. Īsumā: tā `liec-mani-mierā` kaimiņiene mani jau ir izbesījusi. Tāpat jau lieku viņu mierā, bet nē, viņu neapmierina arī tas, ja ieeju dušā uz 20 minūtēm. Ir uzreiz jāklauvē pie durvīm, un nevis jāpalūdz, bet jāuzbļauj, ka duša domāta tāpēc, lai mazgātos. Nu atvaino, ka man ir lēcas, problēmas ar pirkstu un gari mati, kurus nevar pa sekundi izmazgāt. Un ka neesmu radīta, lai cilvēkam uzbļautu pretī, bet gan ņemu to pie sirds un besos. Vismaz prieks par tiem, kam ir jauki dzīvokļa biedri.
Īstenībā kaut ko baigi daudz drukāt man ir slinkums. Šodien vismaz izgulējos (dienas gaismu tā arī neredzēju, bet nu labi), aizbraucu uz centru, mazliet pafočēju apkārtni, satikos ar turku, kurš man pārdeva velo lampiņu pa 3€ un tējkannu pa 5€. Un pēc tam vēl aizbraucu uz tuvāko Citymarket paskatīties, kas tur un kā. Iztērēju 23€ par marinētiem gurķīšiem, kečupu, pienu, lielo Nesquick paku, lielu šķīvi (izdomāju, ka vajag tomēr, pēc tam kādam pārdošu), cīsiņiem, miskastes maisiem, salvetēm (izdomāju, ka arī tās jānopērk, ja nu iesnas piemetas, lai nav jāmeklē) un ziepēm (nolikšu virtuvē, mazgāšu ķepas tur un dušā nelīdīšu). Tik traki jau nav laikam ar cenām.
Un te būs dažas bildes no šodienas. Aizvilkos līdz centram.
Kaut kāds piemineklis. Pārāk tumšs bija, lai izlasītu, kāds, internetā arī neatradu.
Pielisjoki. Sestā visātrāk plūstošā upe Somijā.
Kauppakatu
Un rītdien vienpadsmitos jāsatiek Chloe, kas mani izvadās kopā ar saviem studentiem pa universitāti, un tad jau divpadsmitos sākas ievadpasākumi. Cerams, ka visu sapratīšu un būs ok :)

2 komentāri: